عکس سئو سایت

ابزارهای بررسی سئو سایت

ابزار های بررسی وضعیت سئو سایت به همراه نحوه کار با آن در این مطلب توضیح داده شده است.

در آموزش های قبلی موضوع اهمیت سئو سایت و افزایش رتبه در گوگل را به طور کامل بررسی کردیم. حال قصد داریم  تا برخی از ابزار های بررسی سئو سایت را معرفی کنیم.

بک لینک برای بهبود سئو سایت

بک لینک سئو سایت

بک لینک ها جزو موضوع های بسیار مهم در وضعیت سئو سایت میباشد.

backling ها در واقع لینک هایی میباشد که از سمت سایت به یک سایت دیگر لینک دهی شده باشد.

به طور مثال شما یک نوشته و یا یک وبلاگ آمده می کنید برای اینکه در دید گوگل این موضوع قابل اهمیت باشد و سئو سایت خود را بالا ببرید در یک سایت دیگر به سایت خود لینک دهی انجام میدهید.

شما میتوانید پکیج بک لینک و افزایش رتبه سایت تهیه کنید تا با یک ریپورتاژ مناسب تمامی لینک های معتبر را برای سایت شما اعمال کند .

این موضوع کامل بک لینک ها میباشد . بک لینک ها هم به صورت داخلی ( یعنی لینک دهی به سایت خودتان ) و هم لینک دهی خارجی ( مثال سایتی به سایت دیگر ) وجود دارند.

خرید لینک میتواند گزینه ی مناسبی برای افزایش سئو سایت باشد. به شرط آن که لینک دهی ها از سایت های معتبر از دید گوگل انجام گیرد. موتور جست و جوی گوگل توجه ویژه ای به این موضوع دارد. 

بعضی از افراد به اشتباه تصمیم میگیرند تا بک لینک های زیاد و نامعتبر خریداری کنند که این امر بسیار اشتباه بوده. در دید گوگل یک مشکل بسیار مهم میباشد و ممکن می باشد افت رتبه سایت داشته باشید و همچنین گوگل دامنه شما را پنالتی کند.

شما میتوانید با استفاده از ابزار AHREF سایت خود را از نظر تعداد و نوع بک لینک ها بررسی کنید.

فقط کافی است تا نامه دامنه خود را در قسمت “Enter domain or URL” وارد کنید و روی دکمه “Check Backlinks” کلیک کنید تا نتیجه را به شما نمایش دهد.

ابزار چک کردن بک لینک سئو سایت

اگر به هر دلیلی بک لینک های نامناسب و از سایت های اسپم دارید هر چه سریعتر از طریق SEARCH CONSOLE اقدام به حذف آن ها کنید. چرا که در بلند مدت سبب خراب شدن سئو سایت خواهد شد.

بررسی وضعیت Spam Score سایت

Spam Score یک موضوع بسیار مهم در اعتبار شما نزد گوگل و سئو سایت می باشد.

اسپم اسکور  یک معیار از طرف شرکت MOZ برای تشخیص اسپم بودن سایت شما توسط گوگل میباشد.

 

نحوه کار به این صورت میباشد که MOZ سایت شما را بررسی میکند. سیگنال ها و رفتاری هایی که از طرف گوگل به عنوان جریمه برای شما ثبت شده است را درصد بنده میکند.

این موضوع میتواند تاثیر بسیاری بر روی دامنه شما داشته باشد و بایستی درصد آن را پایین بیارید. معمولا سایت های مناسب Spam Score با شماره ۱ دارند که بهترین نمره ای میباشد که میتوان به یک دامنه اختصاص داد.

از دید گوگل سایت هایی که نمره ای بالا در spam score  دارند سایت های مناسبی نیستند و امکان دارد حتی توسط گوگل جریمه شوند. همین سبب افت رتبه سئو سایت خواهد شد.

اولین فاکتوری که در Spam Score  تاثیر گذار میباشد بحث backlink های مخرب میباشد. زمان خرید بک لینک ها حتما دقت کنید که از کدام سایت ها به وب سایت شما لینک دهی شده است.

مباحثی مانند  آپدیت نکردن محتوا در یک سایت  و داشتن صفحاتی در وب سایت که محتوایی در آن ها نیست میتواند سبب بالا رفتن Spam Score شما و در نهایت پایین آمدن سئو سایت شود.

یکی از ابزار هایی که شما میتوانید spam score سایت خود را چک کنید Web Site Seo checker میباشد.

حال فقط کافی میباشد تا نام دامنه خود را وارد کنید تا علاوه بر ss جزئیات مانند DA و هم برای شما نمایش دهد.

اسپم اسکور سئو سایت

اگر نمره دهی Spam Score برای دامنه شما بالا رفته است باید به طور کامل بررسی شود.

شرکت رساتک با بیش از ۱۰ سال سابقه طراحی سایت و سئو سایت آماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیران میباشد.

شما میتوانید با کارشناسان ما هم در حوزه طراحی سایت و هم در حوزه سئو سایت در ارتباط باشید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند