خرید سایت فروشگاهی

خرید سایت فروشگاهی

خرید سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین نیازهر فروشگاه و یا هر کسب و کاری است.

چرا که در دنیای امروز داشتن وب سایت به یکی از مهم ترین فاکتور های کسب و کار ها تبدیل شده است.

برای مثال فروشگاهی مانند آمازون توانسته در تمام دنیا محصولات خود را به فروش برساند .

این موضوع در زمان همه گیری کرونا اهمیت خود را چند برابر کرد تا کسب و کار ها نیاز مبرم خود را به داشتن وب سایت فروشگاهی بدانند .

بیشتر افراد برای خرید هر محصولی تصمیم میگیرند درباره آن در اینترنت تحقیقی کنند.

 کسب و کار  ها و فروشگاه ها به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را به بهترین شکل و با بهترین تصویر ها در سایت فروشگاهی خود قرار دهند تا هر فردی که تصمیم به خرید یا تحقیق درباره محصول مورد نظر را داشت بتواند از وب سایت کسب و کار ها دیدن کند .

امکانات طراحی سایت

شما می توانید موجودی محصول مورد نظر, تعداد فروش رفته و قیمت هر محصول را در سایت فروشگاهی درج کنید و ببینید.

خرید سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش ها برای مدیریت محصولات , نمایش گذاشتن محصولات و از همه مهم تر تبلیغ برند کسب و کار شما در فضایی مانند اینترنت می باشد که عموم مردم می توانند از آن دیدن کنند حتی فرقی نمی کند فردی در نزدیکی شما باشد.

 سایت فروشگاهی به خصوص طراحی سایت با وردپرس این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به دانش زیادی امکان بارگزاری محصولات را در سایت داشته باشید و بتوانید آن ها را مدیریت کنید .

خرید سایت فروشگاهی از بهترین گزینه ها برای کسب و کار ها می باشد تا بتوانند نام برند و محصولاتشان را به نمایش بگذارند .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

مجموعه رساتک با بیش از ۱۰ سال سابقه طراحی وب سایت به خصوص سایت فروشگاهی فعالیت می کند .

در مجموعه رساتک شما می توانید با بهترین قیمت و به همراه بهترین کیفیت, سایت فروشگاهی خود را سفارش دهید تا متخصصان ما با نظارت کامل شما مراحل طراحی سایت را انجام دهند.

 شما می توانید از نمونه کار های طراحی شده توسط مجموعه رساتک دیدن فرمایید .

چنانچه نیاز به راهنمایی دارید می توانید با مجموعه رساتک تماس بگیرید تا به صورت رایگان پاسخگوی شما عزیزان باشیم .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مجموعه رساتک به دلیل جشنجوار فروش پکیج ها تا ۴۰ درصد تحفیف دارند که می تواند تا حد بسیاری هزینه طراحی سایت فروشگاهی را برای کسب و کار ها کاهش دهد .

همچنین باخرید هاست در رساتک, نگه داری و پشتیبانی سایت فروشگاهی در مجموعه رساتک در سرور های مجموعه رساتک صورت می گیرد تا کارشناسان ما به بهترین شکل از سایت شما پشتیبانی کنند .

خرید هاست در مجموعه رساتک این امکان را به شما می دهد تا از بهترین و پر سرعت ترین سرور های موجود برای نگه داری سایت خود استفاده کنید .

کسب و کار ها می توانند با خرید طراحی سایت فروشگاهی و خرید هاست از یک تخفیف ویژه برخوردار شوند .

همچنین در رساتک طراحی و توسعه سایت فروشگاهی به دو روش طراحی سایت فروشگاهی اقتصادی (طراحی سایت با وردپرس) و طراحی سایت به صورت حرفه ای انجام می شود .

طراحی سایت اقتصادی در مجموعه رساتک از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد که میتوان آن را طراحی سایت ارزان هم دانست که بسیار مناسب برای کسب و کار هایی می باشد که قصد شروع در طراحی سایت فروشگاهی دارند .

خرید پنل پیامک متصل به سایت

علاوه بر آن کسب و کار ها و افراد علاوه بر طراحی سایت می توانند در رساتک سفارش سامانه پیامکی دهند .

این سامانه می تواند یک ویژگی بسیار مهم و عالی برای کسب و کار شما در کنار سایت باشد.

شما میتوانید پس از دریافت سفارش از مشتری در سایت سفارشات توسط سامانه پیامکی به مشتری اطلاع رسانی کنید و این پیگیری را برای شماره همراه صاحب فروشگاه نیز ارسال کنید .

همچنین مشتری نیز میتواند از تمام مراحل در سامانه پیامکی نیز مطلع شود. این روش بسیار امکان مهمی برای کسب و کار ها می باشد تا بتوانند هم اطمینان را برای مشتری به ارمغان آورند هم می توانند سفارش های خود را به بهترین روش مدیریت کنند .

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند