مقاله ویژگی های المنتور

ویژگی های المنتور

ویژگی های المنتور را پس از آشنایی و کار با المنتور می توانیم بررسی کنیم .

المنتور همانطور که در وبلاگ رساتک مورد بررسی قرار داده شد یک صفحه ساز بسیار محبوب بین برنامه نویسان و طراحان وب می باشد .

رایگان بودن المنتور و ویژگی های المنتور نسخه رایگان

یکی از ویژگی های المنتور که می تواند توجه طراحان را به خود جذب کند موضوع رایگان بودن یا نبودن این صفحه ساز می باشد .

صفحه ساز المنتور به دو صورت رایگان و پولی در اختیار طراحان قرار گرفته می گیرد.

زمانی که شما قصد دارید تا از ویژگی های المنتور رایگان استفاده کنید پس از نصب المنتور این صفحه ساز به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد .

نگران نباشید این صفحه ساز در نسخه رایگان امکانات بسیاری در اختیار شما میگذارد . البته این موضوع بستگی به نیاز شما دارد!

اگر شما گزینه های قابل استفاده در وردپرس را نیاز داشته باشید مانند دکمه – تیتر – فاصله ساز  و ….. همه ی این موارد در نسخه رایگان هم موجود میباشد .

ولی در بعضی موارد ممکن میباشد که شما نیاز به یکسری امکانات بیشتر داشته باشید که میبایست لایسنس المنتور PRO را تهیه کنید .

المان های قالب

زمانی که طراح قصد دارد تا از یک قالب وردپرس استفاده کند و می خواهد یک المان در سایت حذف یا ایجاد کند می تواند با استفاده از صفحه ساز المنتور آن المان را دقیقا مشابه قالب پیاده سازی کند .

به طور مثال اگر قصد دارید تا یک اسلایدر یا دکمه به صفحه مورد نظر اضافه کنید این دکمه دقیقا مانند طرح قالب پیاده سازی شده و شما می توانید این تغییر را در لحظه مشاهده کنید .

خاصیت DRAG ADND DROP‌ یکی از ویژگی های المنتور

صفحه ساز المنتور بسیار ساده و کاربردی می باشد .

شما برای اضافه کردن هر المانی در صفحه خود نیازی به پیچیدگی ندارید کافی است از سمت چپ صفحه , که تمامی المان های المنتور موجود می باشد آن را با ماوس گرفته به صفحه بکشید تا ایجاد شود .

اگر هم نیاز دارید تا مکان یک المان را در صفحه تغییر دهید کافی میباشد آن را گرفته و به مکان مورد نظر بکشید .

در واقع خاصیت drag and drop یکی از ویژگی های المنتور است که کار را برای طراحان راحت میکند.

وجود دکمه بروزرسانی و مشاهده پیش نمایش ها

یکی از قابلیت ها و ویژگی های المنتور داشتن دکمه مشاهده پیش نمایش میباشد.

شما می توانید پس از هر تغییر که در سایت ایجاد می کنید اگر قصد دارید تا در تب جدیدی آن را مشاده کنید کافی می باشد فقط دکمه پیش نمایش را کلیک کنید تا در صفحه جدید تغییرات شما نمایش داده شود .

تغییر استایل و مقادیر هر المان

در بعضی موارد ممکن می باشد طراح از یک المان در صفحه استفاده کند ولی این المان ایجاد شده در صفحه و در قالب باب میل طراح نباشد و قصد داشته باشد تا مقادیر آن ها را تغییر دهد.

شما می توانید با کلیک کردن روی هر المان در قسمت استایل و یا در قسمت ویژگی ها , مقادیر هر المان را تغییر دهید و کاملا آن را شخصی سازی کنید.

در نهایت اگر المنتور رایگان نتوانست شما را راضی نگه دارد و المان های موجود برای شما کافی نبود کافی است تا لایسنس المنتور را تهیه کنید تا بتوانید از تمامی ویژگی های المنتور استفاده کنید .

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند